sunnuntai 6. tammikuuta 2008

Esikolle prinsessamekko

Olen saanut viimevuonna (2007) enemmän käsitöitä aikaiseksi kuin aikoihin ja olen siitä erityisen iloinen.

Bloggaaminen, vaikkakin satunnainen sellainen paransi käsityömotivaatiota ;) Sehän olikin toiveissa kun aloin blogia Vuodatuksessa pitämään. Moni muu tekisi nämä työt kuukaudessa, mutta itse olen tyytyväinen omaan vuoden saldoon.

On kaksi käsityötä joista olen erityisen ylpeä, ensimäinen on villatakki Esikolle, toinen on tämä prinsessamekko Esikon 5v. synttäreille ;)

Taftia, tylliä ja paljettikangasta, niistä on pienen prinsessan mekko tehty ;)


"Esikko" 5v. prinsessamekossaan.


Olen onnellinen että ompelin mekon tytölle, sitä oli meinaan tosi kiva tehdä. Ja sain todistettua itselleni, että osaan vielä ommella jotain "monimutkaisempaa" kuin trikoopaidan... Itseasiassa trikoon ompelu on paljon vaikeampaa kuin kovan kankaan... ;) Valitettavasti tafti imee itseensä tosi nopeesti kaikki rasvatahrat ja paljetteja irtoaa joka pesussa, mutta käytetään sen aikaa kun pysyy käyttökuntoisena.


Mekko sivulta

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Oi miten ihana mekko! Tyttäreni pyörtyisi onnesta kun saisi tuollaisen :D